Austrija zabranila emitovanje „Russia Today“

0

Austrija je donijela odluku da zabrani emitovanje ruske televizije „Russia Today” (RT). Ustavni odbor austrijskog parlamenta raspravljao je o ophođenju prema RT i širenju lažnih vijesti.

Gotovo sve parlamentarne partije su postigle saglasnost da se zabrani emitovanje programa RT u Austriji.

Na osnovu te odluke kablovski operateri više neće emitovati program RT.

Time se, kako je obrazložena odluka, želi spriječiti izvještavanje o navodnoj Putinovoj verziji rata u Ukrajini, koja se predstavlja kao specijalna vojna operacija.

Ministarka za medije Susanne Raab istakla je da je zabrana emitovanja RT dio paketa sankcija EU. Ona je naglasila da je RT instrument za vođenje rata.

Samo je Slobodarska partija Austrije (FPO) glasala protiv uvođenja zabrane emitovanja RT.

Poslanik FPO Christian Hafenecker je kazao da je nesumnjivo da se preko tog kanala širi propaganda, ali je zabrana emitovanja cenzura.

Prema njegovim riječima tom mjerom će biti podstaknute teorije zavjere.

 

 

Foto: Freepik

Podijeli:

O autoru

Ostavi komentar


− 3 = 2